Tóth Kinga Írmag / Offspring című multimediális kötetéről Kazsimér Soma írt a Literán A hang és a költészet kortárs találkozásai című sorozatának II. részében:
“Tóth Kinga – Írmag / Offspring
Tóth Kinga azon kevés magyar irodalmi alkotó egyike, akiknek alkotó működését erősen meghatározza a multiplatformitás. Versek publikálása mellett rendszeresen készít performatív munkákat és állítja ki vizuális alkotásait is. Performanszainak, „színpadi munkáinak” központi témája a hang/zás: jellemzően magyarul, németül és angolul olvassa verseit, melyekhez artikulálatlan emberi hangokból és különböző tárgyak zajaiból looptechnikával készít alapot. Ladik Katalin hangkölteményeivel rokonítható egyéni hang- és zajperformanszok mellett pedig egy időben a Tóth Kína Hegyfalu nevű duó tagajként Reisebüro86 (Normal Gergely) zajzenész, képzőművésszel együtt közösen is fellépett.
(…)
Noha a különböző médiumok vegyülése már a korábbi köteteiben is megjelent: a 2013-as Zsúrban és a 2014-es All Machine-ban grafikákkal, 2017-es Holdvilágképűekben manipulált röntgenfelvételekkel, a szintén 2017-es Village 0-24 című intermediális kiadványban pedig vizuális és hanganyagokkal találkozhatunk. A vers, a hang és a vizualitás legkomplexebb fúzióját azonban a legutóbbi, 2020-as Írmag / Offspring című művészkönyvében jelenik meg. (Bár azt a szerzőtől tudni lehet, hogy noha a korábbi kötetek mindegyikéhez is készült hang- és videóanyag, ezek végül kiadói döntésre nem szerepeltek a kötetben. Két hangköltészeti anyag viszont később külön, lemezként meg tudott jelenni: a Zsúrhoz készült hangmunkát a francia Sirona kiadó, az All Machine lemezét pedig a német Emerge kiadó adta ki végül.)”
Kazsimér Soma írása teljes terjedelemben a Literán olvasható.