Juhász Katalin az ABBA új lemezéről írt kritikát az Új Szóba:
“Még mindig alig hiszem el, hogy megjelent ez az album, pedig közel egy hete hallgatom. Zeneileg semmi újat nem hozott, mégis poptörténeti mérföldkő, mert példa nélküli, hogy valaki negyven év hallgatás után tér vissza új lemezzel. Az összes nagymama ezt fogja kapni karácsonyra, de könnyen lehet, hogy unokáik is erre buliznak majd.
Az üzleti siker garantált. Angliában, ahol a legnépesebb ABBA-rajongótábor él, öt nap alatt több példány fogyott belőle, mint a top 40 többi albumából együttvéve. Ezzel a Voyage az utóbbi négy év legkapósabb lemeze lett a szigetországban. Fontos hangsúlyozni, hogy fizikai példányszámról van szó, azaz mégiscsak létezik egy CD-vásárló réteg. Nyilván az idősebbek, gondolhatják önök, hiszen a svéd négyes tagjai is túl vannak már a hetvenen. Nos, nem egészen.
Az ABBA ugyanis folyamatosan jelen volt a köztudatban az elmúlt negyven évben. A dalaikból összerakott musical telt házakkal ment, a belőle készült film pedig akkora siker lett, hogy a folytatást is le kellett forgatni. Több mozifilmben felcsendültek a fülbemászó dalok (a Muriel esküvőjében egyenesen a cselekménybe építették bele a főhős ABBA-imádatát), a válogatáslemezeket pedig mindig jól időzítették. Így a fantasztikus négyes több generáció életének hangtapétáját biztosította, ez volt az a zene, amelyet vita nélkül az egész család szeretett.
Illetve egy időben, bizonyos körökben sznobériából divat volt utálni az ABBA-t, de azok is hallgatták, akik nyilvánosan szapulták. A zenészkollégák részéről pedig végig megvolt a tisztelet, álljon itt pár meglepő név, akik büszkén vállalták, hogy ABBA-rajongók:. Lemmy a Motörheadből, Dave Grohl, Brian May, Jarvis Cocker, Brian Eno, Noel Gallagher…
Az évek során többen kínáltak nekik szép összegeket egy koncertért, új lemezért, vagy akár csak egy közös integetésért – sikertelenül. Ezért robbant akkorát augusztusban a bejelentés az ABBA frissen létesített Twitter-oldalán, hogy íme két új dal, novemberben pedig jön az album, sőt jövő májusban virtuális koncertek lesznek Londonban, eddig sosem látott technikával, a zenekari tagok hologramverziójával.”
Juhász Katalin írása az Új Szó oldalán olvasható teljes terjedelemben.